Edellisessä
postauksessani käsittelin Patmoksen Juha Ahvion paranoian alkupäätä: sitä
kuinka Juha päätyi kryptiseen salaliittoteoriaan 11.10.2015 otsikolla Maahanmuuttoinvaasio ja YK:n Agenda 21.
Jotta tästä
viimeisimmästä Ahvion kirjoituksesta saisi mitään tolkkua, on syytä lukea tuo
kolme vuotta sitten julkaistu kirjoitus. Lyhyesti sanottuna: Ahvion
ilmaisutaito on pelkästään taantunut. Uusimman kirjoituksen rakennetta voi
luonnehtia lähinnä tajunnanvirraksi.
Juhalla on pahat
antipatiat YK:n Agenda 21 kohtaan. Juha toistaa lähes sanasta sanaan
amerikkalaisen uskonnollisen (ääri)oikeiston retoriikkaa. Juha varmaan haluaisi
olla amerikkalaisen uskonnollisen oikeiston äänitorvi; sanotaan nyt vaikka
Alabamassa. Ainakin yleisö olisi otollisempaa kuin Suomessa.
Kuten
edellisessä postauksessani sanoin koskien Juhan kolmen vuoden takaista
kirjoitusta, niin ihmisen aiheuttama ilmastonmuutos on hyvin verifioitu ja
dokumentoitu, jotta sitä voidaan pitää faktana. Fakta on fakta, vaikka Juha
kategorisesti kieltäisi faktan.
Tämä on tapahtunut luomalla globaali
uhkakuva länsimaisen ihmisen itse aiheuttamasta tuhoisasta ilmastonmuutoksesta,
joka on samanaikaisesti sekä vääjäämättömästi etenevä että sellainen, johon
ihmiset voivat sittenkin vaikuttaa hidastavasti, mutta vain siinä tapauksessa,
että muuttavat länsimaisen juutalaiskristillisen ihmiskäsityksensä,
kulttuurinsa, yhteiskuntansa ja perinteisesti vaurautta luoneen vapaan
talousjärjestelmänsä radikaalisti joksikin toiseksi, globalistisen
maailmankatsomuksen vaateiden mukaiseksi.
Juhan mainitsema
globaali ”uhkakuva” on todellinen. Todellakin muutos edellyttää
juutalaiskristillisen riistokapitalismin ja kulttuuri-imperialismin
haittavaikutusten eliminoimista. Vauraus ei teollisen vallankumouksen
yhteydessä ole ollut vapaan talousjärjestelmän ansiota vaan puhtaasti
teknologisen edistystä ja siihen taas juutalaiskristillisellä ideologialla on
ollut varsin vähän vaikutusta.
Varhainen
kapitalistinen vaurastuminen perustui riistoon ja hyväksikäyttöön, jolle oikein
etsittiin raamatulliset perusteet. Vasta riistetyn väestönosan tietoisuus
oikeuksistaan lopulta laajensi hyvinvointia koskemaan laajemmalti suurempaa
väestönosaa. Juha, lisäksi pääomilla on taipumus kasaantua ihan
talousjärjestelmästä riippumatta.
Juha, sinulle
taitaa olla seuraava ajatus aivan vieras: ajattele globaalisti, toimi
lokaalisti.
Juha Ahvio
onnistuu olemaan jo pelkästään ideologisesti ristiriidassa itsensä kanssa. Juha
moittii kuviteltua globalistista maailmankatsomusta, mutta jättää
mainitsematta, että raamatullisen lähetyskäskyn päämäärää on globaali
teokraattinen maailmanhallitus. Sellaiseen on ollut pyrkimys ja se on jo
havaittu huonoksi.
Ilmastotiede ei ole mitenkään
konsensuksenomaisesti todistanut, että ihmisen toiminta olisi keskeisesti
vaikuttava kausaalinen syy ilmastonmuutokselle. Toiseksi tällainen Agenda 21:n
tavoitteiden edistäminen on ongelmallista siksi, että nämä globalistiset
tavoitteet ovat ekososialistisen totalitaarisia.
Tämä Juha Ahvion
argumentti osoitettiin jo edellisessä postauksessani ei niinkään validiksi.
Mikä muuten on ekososialistisen totalirismin ja kristillisen totalirismin ero?
Kristillinen totalirismi nyt ainakin on systemaattista sortoa ja alistamista
perustuen yhden muinaisen kirjan tekstien tulkintoihin.
Ahvion
kryptisyydestä ja mahdollisesta paranoian pahenemisesta on seuraava esimerkki
varsin oireellinen:
Maailman energian tuotantoa, jakamista,
toimittamista ja kulutusta älykkään sähköverkon ja siihen liitettyjen
älymittareiden avulla alkaen yksityisistä kotitalouksista; maailman
ravinnontuotantoa; oppilaitosten kasvatus- ja koulutusohjelmien sisältöä,
joiden tulisi edistää ilmastonmuutoshenkisen globaalin kansalaisuuden
velvoitteiden ja ekouskonnollisen Äiti Maa -aatteen sisäistämistä; vedenkäyttöä
sen kaikissa muodoissa alkaen yksityisten kotitalouksien kodinkoneiden
etäkontrollista älyverkon avulla; maaperää sen yksityistä omistusoikeutta
radikaalisti rajoittamalla; maailman talousjärjestelmää ja rahavirtoja;
maailman väestön määrää perheyksiköt uudelleen muotoilemalla, perhesuunnittelulla
ja ”lisääntymisoikeuksien” soveltamisella mukaan lukien sterilisaatiot ja
eugeniikka eri muodoissaan – ja myös abortit, eutanasia ja LGBTIQ-ideologian
edistäminen; kansallisten rajojen ja paikallisen suvereenisuuden poistamista;
kansallisvaltioiden ja kansallisten kulttuurien hävittämistä ja sulauttamista
monikulttuurisuusideologian mukaiseksi globaalia kansalaisuutta vaalivaksi
maailmanyhteisöksi; yksilöllistä liikkumista sen rajoittamiseksi ylipäätään ja
etenkin yksityisautoilu pois näivettämällä ja julkisia kulkuvälineitä
subventoimalla sekä asumista ja sen keskittämistä tietyille ahtaille
kaupunkialueille ja entisten yksityisomistuksessa olleiden omakotialueiden
maa-alueiden ottamista valtion haltuun ja muuttamista luonnonmukaisiksi kansallispuistoiksi.
Yksi kokonaisen
kappaleen muodostama virke. Tämäkö on Ahvion mielestä selkeää ajattelua ja
hyvää sekä täsmällistä argumentointia? Se, että panee paljon fiksulta
kuulostavia sanoja peräkkäin, ei muodosta kritiikin kestävää argumenttia. Asia
taitaa olla aivan päinvastoin: vähäinenkin uskottavuus putoaa nollaan.
Tuossa Juhan
kryptisessä virkkeessä olevat argumentit on mm. jo tässä blogissa kumottu niin
moneen kertaan, että vasta-argumenttini löytyvät aiemmista postauksistani. Niitä
lienee turha toistaa tässä yhteydessä. Sanotaan nyt sen verran, että tuossa
edellä olevassa Ahvion virkkeessä ei juuri mikään pidä paikkaansa.
Propaganda on
aina pelkkää propagandaa riippumatta missä muodossa sen esittää.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti